fullt ös.

om förra veckan bara var mysa och umgås är denna vecka jobb och jobb och skola.
blev inringd igår och fick jobba 8 timmar, och blev tillfrågad om att ta två kvällar till och sedan helgen. men det funkar ju inte, eftersom planen för helgen är instruktörskurs, tanken är att jag ska bli vattengympainstruktör. Och imorgon fyller ledaren för Johnssonligan år, och detta ska firas med sista salsalektionen och skrattfest.  förhoppningsvis bara uppvärmning inför salsafest ute i helgen. sedan på fredag blir det ännu en jobbintervju, eftersom jag fortfarande inte fått besked från stället jag var på i förra veckan eller något från mitt "vanliga" jobb. men nästa vecka ska jag få ta en halvtid, jobba 20 timmar totalt, sedan kanske mera, man kunde inte lova nåt. åh, ja just ja, och så är det ju skola med obligatoriskt seminarium på torsdag och inlämnande av examinationsuppgift för momentet nästa onsdag. fult ös, och plöstligt känns det lite som  när man bodde långt bort och hade ungdomsledarjobb och alla kvällar och dagar skulle fyllas med roliga saker. för allt är ju roligt, än så länge.

 så min enda egna kväll i veckan var ikväll, välspenderad på IKSU med lite dans och balans. och snart kommer vicce hem och då blir det varmamackor och soffläge. välspenderat.

Kommentarer
Postat av: Malin karlsson

så du har också en blogg, kul! :)

2009-03-21 @ 13:19:11
URL: http://malink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0