all work no play

ska åka och jobba idag igen. tredje dagen i rad. fjärde i morgon. och jag har det angenäma problemet att jag inte riktigt kan bestämma mig vart jag ska jobba i sommar, har fått för många bra erbjudanden. flyt. men ikväll blir det att sova hos pappa och syster i det fina huset. det går himla bra att kombinera skolan med mina 20 timmar jobb denna vecka. förutom att jag aldrig tycks träffa sambon. och vi har inte handlat mat på flera veckor. men snart är det helg och då är så lite som möjligt inplanerat. bara att njuta och göra lite fint inför nästa vecka, då en viss person fyller 22 år! himlarns gammal blir jag.

så här glad kan man bli om man inser att kameran fungerar i alla fall:


nu ska jag springa till bussen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

11/8.. tror du jag längtar nåt? :)

2009-03-27 @ 17:00:43
URL: http://emelieajeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0