result

jag antar att ni är spända av förväntan? ja, kan tänkas. livet blir inte så mycket mer spännande är hårklippningar. När det dessutom är sanslöst fult hår som ska bort både ju oddsen triggas upp. näe, när jag satt där i stolen och hon började skära bort tofsarna var det inte minsta lilla "makeover"-tåren som föll från mina kinder. det var snarare ett hånleende, "där fick ni, era slitna toppar! så går det när man inte gör som jag vill!". jag känner mig fjorton igen, lite rebellisk. en liten makeover med personlighetsförändring som resultat.

    

nej, nu ska jag springa. vicce har match i obbola och jag, som är trogen supporter och hejarklack, måste hitta hallen. med mitt lokalsinne lär det ta längre tid än vad et behöver att köra dit. sen blir det hem, laga middag, vinka hejdå till victor som ska jobba hela kvällen med att sitta i garderoben, ta på mig klackisarna och gå till en klasskompis syster, där det blir fest ikväll. känns kul, att låta klackisarna, och den nya frisyren, få möta stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0