makeover

ikväll har vicce träning och det är makeoveravsnittet i topmodel, sedan en dokumentär med lars w på svt, så jag tänker inte alls förflytta mig från soffan.

makeover i lägenheten nu också när alla julsaker är borta, hur hade vi det egentligen förut? ska försöka få upp några tavlor, speciellt min afrikatavla som ramades in förra veckan.

nu är T2 och pedagogiken slut, dags för sociologi på måndag. det blir nog en helt ny upplevelse. ryktet säger dessutom att det är den här terminen man ska skaffat ett jobb eller ett fritidsintresse.

åh, för att inte glömma, imorgon är tanken att jag ska göra en makeover. bort med det gamla och in med det nya.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey! :)

Jaa, visst blev det snyggt! Supernöjda är vi..Tyget har jag suktat länge efter men har inte haft nånstans att ha det..och äntligen! :) Det är från Åhlens och kostar 129:- metern!

När ses vi? :*

2009-01-14 @ 21:20:15
Postat av: Elin

(Skrev på förra inlägget men jag skriver här också :)



På måndag är även jag en universitetsstudent!

Sen måste jag fråga: Har du någon aning om vars sal N200 ligger... eller kanske i vilket hus??

Jag känner inte till nånting!

Hoppas allt är bra. Vi kanske ses nån dag framöver?!

Kram/Elin

2009-01-16 @ 00:46:10
URL: http://smagodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0