födelsedagsbarn

idag fyller min älsklingssambo 22 år. känns fasligt gammalt, men jag har en tid att vänja mig innan jag själv kliver in i nästan-vuxenvärlden. jag var först att gratta (klockan 00.00 inatt) och sedan kom ett sms från hans bror, dvs tvilling/lillebror. imorse lyckades jag, trots att mitt sunda förnuft skrek emot, kliva upp och göra frukost på sängen åt honom.



presenterna han fick av mig bestod av ett spel (kunskapsspel som heter MIG i reseformat) Jens Lapidius bok Aldrig Fucka Upp (uppföljaren till Snabba Cash), en snygg, lila, skjorta (tack lisy och emma för hjälpen med smakråd) och en vinterjacka som han själv fick välja ut på stadium. tyvärr så har sjukdomar dragit in i vårt hem, och vicce fick feber igår, annars hade vi åkt på IKSU spa på lördag för att vila upp oss och njuta för en dag. men det förtjänar vi säkert någon annan dag i framtiden.

nu väntar min kära vän David Copperfield på att jag ska försöka analysera hans liv och formulera detta på 2-3 A4, och presentera dessa i grupp i morgon. sedan tänker jag diska.  


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

På måndag är även jag en universitetsstudent!

Sen måste jag fråga: Har du någon aning om vars sal N200 ligger... eller kanske i vilket hus??

Jag känner inte till nånting!

Hoppas allt är bra. Vi kanske ses nån dag framöver?!

Kram/Elin

2009-01-16 @ 00:43:27
URL: http://smagodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0