tisdagskyla

i morse skulle jag och sambon åka och veckohandla på maxi. klockan halv nio fick jag honom att krypa ur täcket och ner i täckbyxorna, termometern visade på -23.9. när vi byltat på oss så att vi var mänskliga mischelingubbar och promenerat hela vägen till parkeringen, så vägrar såklart bilen att starta. så vi fick vända på våra klacka och glatt promenera till mariehem istället. jag var nöjd, men inte victor. men efteråt blev det mysfrukost med kokta äggmackor och the. nu ska jag skicka iväg victor till skolan, så han börjar tentaplugga nån gång!

på tal om tidigare inlägg så ringde faktiskt en gammal vän igår, efter att jag ringt henne i söndags. så ikväll blir det en kall  långprommis och fika tillsammans! se, det är kanske bättre att träffas än att höras, då kan man ju faktiskt få fika!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0