skämmes

jag vet. jag skämms. förlåt förlåt förlåt. jag lovar att jag ska bättra mig. men till mitt försvar måste jag säga att jag har haft så himla roligt den senaste tiden att det faktiskt är svårt att ta sig några minuter för att diktera ihop något vackert. men jag lever och mår och ikväll ska jag på ett gemensamt 56 års kalas, varav jag fyller 28 år (om man snittar, vilket låter fantastiskt trevligt och lika gammalt som jag känner mig just nu.) och kjell får också fylla angenäma 28, fastän han passerat den ålderna för ett tag sedagn. nåja, det blir i alla fall lasagnemys och kladdkaka med klassen, och sen iväg för att jobba imorgon. och jag lovar, på heders, att jag ska bli bättre och intressant och snyggare.


 




(längst upp; födelsedagen, sedan; presenterna, (emma, moster och fruarna), neders: påsklovsmys (emma njuter, bror och syster klappar snäll hund, bror och kusinbarn har byggt en snögubbe som ser ut som hitler och sist två coola vinterpojkar: samuel och hugo-pugo)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0