när man egentligen borde...

göra något annat så drar starka krafter mig mot felaktiga beslut.
hela köksbordet är täckt av skolböcker, anteckningar, färgpennor och power-point bilder. egentligen borde jag ha pluggat hela kvällen ikväll. egentligen, för det är tenta på fredag och biologisk psykologi är inte så himla lätt.
istället så har jag suttit med lite design ikväll, hoppas att sidan blev lite piggare och fräschare med bilder. hoppas motivationen till att börja blogga seriöst igen infinner sig i detta "fixa och dona"-rus.

just nu är det annars...
förkylt, jag hostar och har ont och huvudet bara dunkar och är konstant trött.
underbart vacker ute, som det alltid är såhär i tenta-pluggs-tider.
ganska fullt upp till helgen, jag ska bli frisk och jobba lö-sö.
rätt så ensamt hemma, sambon hade fotboll och innebandyträning ikväll.
Joseph Artur - in the sun som spelas konstant. det pirrar i mig när jag lyssnar på den.

may God's love be with you
always.

if i find,
if i find my own way how much will i find
you

yeah
i'll find you,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0