kroppsbalans eller obalans.

De senaste dagarna har jag snubblat, snavat, tappat, haft ont i ryggen, höften och magen, hostat och snuvat och inte riktigt orkat. idag har jag försökt hitta tillbaka till balansen med hjälp av bodybalance. Trots att det har varit en vecka sn jag tränade senast har jag inte saknar det, eftersom jag inte haft ork. jag har fortarande inte ork, men jag behöver balansen.

nyfikna på mitt projekt? eftesom jag är en person som alltid ska tävla, vill vinna, försökerutmana och tänja på gränserna har jag kommit på ett litet projekt att underhålla mig med. varje vecka ska jag ha en utmaning, jag ska under en vecka testa att börja eller sluta med något. första veckan skulle jag inte läsa något skönlitterärt alls. kan verka enkelt, men jag hade just svalt Liza Marklund - Livstid, och hade Roslund & Hellström - Odjuret väntande på nattduksbordet. och anledningen var helt enkelt att inte fastna i något annat än tentaplugg, och inte bli sådär osocial som man (läs: jag) lätt blir. kommande projket kommer kanske vara att inte äta kött på en vecka, inte se på tv, inte gå in på facebook, börja varje dag med att gå på en promenad, använda tandtråd morgon och kväll, kaffe-fasta eller kanske internet-fasta. vi får se, men syftet är att alla utmaningar på något sätt ska förbättra mig som person, inom något område. i veckan ska jag blogga varje dag, och alltid försöka ge något tankvärt, helst om samboskapet. får se hur det går, hoppas ni stöttar mig!

dagens bästa är Jason Mraz & James Morrison - Details in the Fabric

Are the details in the fabric
Are the things that make you panic
Are your thoughts results of static cling

Are the things that make you blow
Hell, no reason, go on and scream
If you're shocked it's just the fault
Of faulty manufacturing

Everything will be fine
Everything in no time at all
Everything 

 

Kommentarer
Postat av: Frida

Kul med projekten. Jag stöttar dig. Bra att du ska skriva varje dag denna vecka, de ger mig något att läsa i min tomma vardag! =)



KRAM

2008-09-30 @ 22:23:19
URL: http://fredalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0