fantastisk-film-fest!

åh, på lördag har vi i klassen maskerad. egentligen så är det en "bjuda-igen" fest för faddrarna, men eftersom jag aldrig hann få någon fadder så räknar jag det helt enkelt som en klassfest. Temat är FILM, så vi har ordnat lite underhållning och annat som ska gå i sann film-anda. Än så länge har inte "jag-vet-inte-vad-jag-ska-vara"-ångest-stressen kommit, jag hoppas att jag hittar något fint imorgon och så löser det sig naturligt.

än så länge har jag några ideér...
                              

                     

ser ni något samband? imorgon blir det nog en sväng på myrorna, vilken outfit tycker ni jag ska satsa på?

Kommentarer
Postat av: Frida

Pretty Woman vore skoj, men du och Lilla Lotta har båda glimten i ögat att ni kan minsann allt själv ;)



KRAM

2008-10-02 @ 22:41:51
URL: http://fredalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0