en guldstjärna.

vad får man om man slår ihop min ryggvärk och victors magsjuka? dödens död.
imorse låg jag i någon forma av sömndimma och övervägde om jag skulle försöka ta mig till skolan och genomföra opponeringen och sedan åka och handla gardiner och julklappar åt vår bror tillsammans med syskonen, då jag fick ett sms av lillasyster som hade varit dålig hela natten. efter en stunds beklagande via sms slutade hon svara, och jag fick istället ett meddelande av hennes pojkvän (hon sover där ganska ofta, speciellt då pappa är ute på jobbresa), som sa att emma hade somnat, och att han var frisk men hemma och tog hand om henne. jag blev rörd till tårar. samtidigt var victor och köpte coca cola åt mig på ica (vet egentligen inte om den huskuren fungerar, men jag försöker i alla fall), och idag har han servat mig med allt jag vill ha. inatt behövde jag bara snyfta litegrann så var han där och tog hand om mig, och torkade golv och tömde hinkar. så dagens guldstjärna går underbara sambos/pojkvänner som tar hand om magsjuka flickvänner. utan er, hur skulle världen gå runt?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0